Sila Tgalkan LINK anda Disini

Tuesday, March 1, 2011

Saye Tak Sukakan Kontreversi Okey:)

Posted by Nurul Atiqah at 5:56 PM
Salam.....

     Panas sungguh kat dunia blog ne..hikhika]..Penuh dengan kontroversi kot..Macam artis lak blogger yang penuh kontroversi ne..Ececee..Tapi sya x nak jadi mcm diorang k..Saye nak sederhana je...Tapi biasa lah kan manusia..Tidak lepas dari kesilapan..Mengumpat sane,mengumpat sini...Lau buat ketupat ne memang lew menjadi..hahaha..Perempuan dan lelaki same je kot..Same naek dua jantina ne...hahaha..
      Saye seorang yang simple..Saye x suka hidup dengan dunia penuh kontroversi sbb ia menyusahkan hidup sya lah.Nak pergi mane2 sume org tengok kita..Nak pergi dating,tup2 heboh satu kg agaknye..hehehe...Biasa lah kan,orang femes..pergi mana2 pon sume org tengk dan orang kenal kita...
      Walaupon sye ne blogger baru,tapi sya dapat tgk la mcm ne lah situasi kite sekarang..Lau ada yg x puas hati sesama lain,pergh terus pergi serang beb..Tiada perbincangan langsung...
        Lau boleh,kita janganla carik publisiti murahan okey...buat satu2 benda tu..pikir kah dulu org laen..xkan nak kecoh satu dunia kot..No kontroversi okey:)

2 comments:

Dekcik on March 1, 2011 at 6:41 PM said...

same x suke!!!
nak top jew kan..haha..

MaTNaggeR on March 1, 2011 at 7:34 PM said...

betul tu.... aku sendiri pernah mengalami.... patut blogger ni sebelum buat ape2 statement yg akan offense blogger lain, siasatlah dulu. Kesian blogger yg jadi mangsa, lagi2 blogger baru yang tak tahu pape2 ni. Sedih2........

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise