Sila Tgalkan LINK anda Disini

Thursday, January 27, 2011

Gejala sosial dikalangan remaja....

Posted by Nurul Atiqah at 7:14 AM
salam....

             Terlintas lam pikiran saye nak buat entry ne..sbb saye tgk di kalangan remaja memang banyk berlaku gejala sosial terutama remaja lelaki dan perempuan..Skrang kite bley tgk depan mate kite je bnda ne berlaku..
Remaja sekarang banyak dipengaruhi dengan perkara2 yang negatif...Saye tau x sume remaja berkelakuan mcam ne...Sestengah pihak je yang terlibat...Saye juga ingin berkongsi ape yang saye rase tentang gejala sosial dikalangan remaja sbb sye pon remaja ugak..macam dyorg tuh..
hehe biasa lah remaja kan..perasaan nk bebas tu ada...kadang2 diorg tersalah pilih kawan pon ada...
Sekarang yang paling hangat ialah video lucah lahh...dah bnyk tersebar lam internet..lau tgk pon kebanyakan budak sekolah...especially perempuan...
jangan lah tiru.!!!!!

Remaja lelaki biasa terlibat dengan rempit...dadah...mencuri...
saye xpaham kenape sume bnda ne terjadi...
umat akhir zaman..macam2 blh terjadi an...

insaflah wahai mat rempit yang ada kat sane...
rempit2 ugak..jangan mati katak sudah lah...!!!

JUM..BANTERAS GEJALA SOSIALL....

cehh...semangat tol aq ne..ape2 pon aq harap aq dan sume kawan2 aq x terlibat okeh..hehehe

0 comments:

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise