Sila Tgalkan LINK anda Disini

Wednesday, March 2, 2011

Serba Tak Kena:(

Posted by Nurul Atiqah at 3:00 AM
Salam....

   Semalam dan hari ini ada je yang tak kena..Kenapa yer???Lau semalam jatuh mangkuk magie,lau ari ne air plak yang jatuh...Melepas rezeki aq hari ne...Dah la semalam aq punye romate kena ganggu kot..Bunyik macam-macam dalam kul 3pg..Kesian kat dy smpai dy x leh nak tido kot..Kitaorg semalam tido punya lah lena..Romate aq smpai terkunci mulut nak pgl kitaorg ne...
   Ari ne aq rase mcm xsedap hati kot..entah lah aq rase macam gelisah je..Aq pon x tau kenapa...Disebabkan kawan aq kena ganggu tadi,aq rase mcm x sedp hati..Macam2 aq pikir..entah la..maybe aq x sihat..aq jadi gelisah mcm ne..Ape perlu saye buat korang???
   Semalam aq menangis kot sebab teringt kat kg halaman..Rupanye memang banyak dugaan sepanjang aq bergelar mahasiswa Ipta ne,,Ye lah,duit nak kena jimat..Lepas tu kena pandai2 nak hidup kat sini...Kekadang rase bosan kat sini..Sebab tu rase serba x kena ne...Harap2 sepnjg aq duk kat sini,x jadi ape2 kat aq..Jauhkan benda buruk dari aq....

0 comments:

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise