Sila Tgalkan LINK anda Disini

Saturday, April 16, 2011

Perempuan melayu suka negro...

Posted by Nurul Atiqah at 1:48 PM
contoh gambar:google

Salam...
   Tadi aq terbaca lam paper metro pasal ada seorang isteri lari ikut lelaki negro..Aishh,x paham aq dengan wanita kat malaysia ne..lelaki kat malaysia x cukup baik dan hensem ka...x cukup kaya ka smpai mat negro pon kau rembat...ke mat negro ne pakai ayat manis dan lebih manis dari gula..Kesian kat lelaki malaysia ne,melepas sbb wanita malaysia ne dah pandai suka mat negro...
    Artikel yang aq baca tadi pasal rumah tangga dyorang hancur sebb gara isteri berkenalan nga mat negro ne..kesian kat suami kepada isteri ne..dy tidak menyangka yang perkenalan isteri nga mat negro ne smpai hancur perkahwinan dyorang yang dah dibina dengan lama...
    Aq pon x paham ape yang istimewa ada dekat mat negro ne..nak kata dy putih,kulit dy gelap..nak kat hensem,xde lah hensem...cuma mat negro ne dy badan tegap..lepas tu maybe dy pndai mengayat perempuan kat malaysia ne...Berdasarkan pengetahuan aq pasal artikel ne,x silap aq majalah mastika penah mendedahkan pasal entry ne...Ape yang aq baca lah,perempuan melayu suka kat negro ne sbb mat negro bdan tegap,tggi lpas tu agak kasar...lepas tuh dyorang nak anak dyorang gagah macam negro...hahaha..geli lah aq rase..sebab dah ada perempuan melayu dah bersekedudukan nga mat negro ne..lagak dyorang mcm suami isteri je kot...
    Tapi ape2 pon,kepada perempuan kat malaysia..termasuk lah aq,jangan lah mudah terpedaya sangat dengan lelaki asing ne k...hope korang berjaga2 lah..:)ape pon thumbs up untuk korang

1 comments:

YaNiEz on April 18, 2011 at 4:43 AM said...

salam...kite da follow awak...yg ke 136...jom follow blik..tq! =)

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise