Sila Tgalkan LINK anda Disini

Sunday, January 30, 2011

perkara-perkara pelik yang berlaku di Malaysia..

Posted by Nurul Atiqah at 7:48 PM
salam....
Kali ne entry aq pasal perkara2 pelik yang berlaku dekat rakyat kat Malaysia neh...
  1. Rakyat malaysia sanggup menghabiskan duit diorang semata2 nak undi artis kesayangan dy...cthnye artis yang masuk rancangan realiti.....Berbaloikah pe yang diorang dapat..lau menang pon,dyorg x contact pon kat kite an...makin lupa diri adalah kan.....
  2. Budak2 sekolah,lau hafal lagu,no satu...mudah nak ingat..tapi lau hafal bab sejarah,geografi,mula2 la cari bantal nak tido,terkial2 nak hafal
  3. Sekarang,banyak kes rogol dan mencabul kehormatan..tetapi kenape kat kedai maseh berlambak lagi pakaian yg seksi,nampak paha..nampak dada tuh..
  4. Yang peliknye,bila faizal tahir buka baju kat konsert ari tuh,kena gam oleh pihak artis..tapi artis perempuan pakai seksi..x kena gam pon..biarkan je la...
  5. Mat rempit,samseng jalanan...lepas ne x tau dah nak bagi ape name kat budk yang suka bawak motor secare haram ne...
  6. Orang laen x nak cari dan tgk hantu..tetapi sekarang ne dah ada rancangan nak cari hantu dan tgk hantu..x kah pelik tuh..
  7. Kenape org sekarang suka wat cerita hantu..xde cerita laen kah nak buat..hantu jugak la dy cari...
  8. Pemain bola sepak senang2 je dapat duit..penuntut ipta kena cari nak dpatkan duit...


Pemandu tidak sanggup memb

5 comments:

sarah abadan on January 30, 2011 at 9:13 PM said...

hahaha yg no.2 tu...saye salah sorang la tu masa skola dulu... haha XD

Kopak Otak on January 30, 2011 at 9:50 PM said...

betul setuju sgt ngan no2 tu. jangan kate bdak skola. bdk tadika pun dah hafal lagu ana raffali =.=

Hazari. on January 30, 2011 at 10:12 PM said...

hahaa, dengar lagu lagi best dari bace buku. betul sangat2 ~

Nurul Atiqah on January 31, 2011 at 3:39 PM said...

hahaha..dasat ah korang ne..haha..org len hafal buku..budak sekarng hafal lagu..hikhik

nur amirah on August 20, 2011 at 9:29 PM said...

huhuhu bnyak btol kes yg pelik2 skarang nih macam manelah nk sedarkan diorang ni utk insaf bahawa dunia ni sementara

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise