Sila Tgalkan LINK anda Disini

Monday, January 31, 2011

Saye sudah kehabisan wang...dan Hati saye sedih...

Posted by Nurul Atiqah at 4:29 AM
salam...
sob..sob..sob..sedih an...tajuk entry punye pasal lah...sob..sob..
wang habis,badan dapat penat sbb tgu bas lame sangat..lepas tu jam jalan...
cerita pasal duit saye yg dah abis tuh..hari ne saye dan sepupu saye g la shoping kat kbmall kota bharu...
huhu..mula2 sampai tuh,terus g pusat boling...hehe..sonok ah..sbb yang ne sepupu yang belanje...
maen la boling dengan seronoknye...fuhh..penat tangan saye...angkat bola berat..
lepas p maen boling..dengan senang hatinye..teman la sepupu p carik bantal yang dy nak..
carik2 punye carik,banyak lah gak sapu bntal kat situ..haha..bantal saje dekat rm50 lebih..
yang ne pon pakai duit sepupu gak...lepas bayar je duit harga bantal tuh...kitaorg decide la nak makan kat mcd
hehe..kat mcd pon dah abs rm28...saye kena blnje sepupu saye sbb dy dah belnje saye tadi maen bowling
dan bantal comel saye tuh..hehehe
bakinyee tinggal lah Rm21...hehehe..
sebelom pergi tuh,ayah dah bagi Rm50...ayah pon berkatala cam ne"angah,jimat la cikit duit tu"
huhu.hati berkata:alamak duit tigal rm 20..cam mane neh...
lepas g mcd tuh..kitaorg g la parkway sbb sepupu nak beli bntal kat adik dy..
tanpa diduga dy beli tedybear untuk "kawan" dy...dan total tadi rm82..sepupu punye duit ada rm60..huhu..dalam hati saye berkata,ingatkan dy nak beli bantal jerk..upanye nak beli tedybear..
huh,dah lah dy suh saye berpakat nga dy jgn bgtau kat parent dy...saye ne dah bnyk bg alsan x nk berkompromi nga dy...alih2 saye ugak kena marah kat parent dy sbb berpakat pasal beli tedy bear..saye ase
macam nk bgtau je parent dy pasal ne..tapi tadi dah berpakat..huhuhu..
tersepit antara dua keadaan...dah la duit abis..nak jana duit macam mane ne..nak kerja xsempat..xde mase
huhu...sabar je lahh..esok lusa,nampaknye kena pinjam duit la nampaknye..
sedih ah..sob..sob..bila lah nak bnyk duit ne....
korang tolong la bg tip untuk jimatkan duit okeh...saye berharap sangat...

2 comments:

cik anyss on January 31, 2011 at 5:31 AM said...

nak jimat duit, guna duit pakwe.. hehe. tapi anyss takde pakwe ppun. loser. hehe :)

Nurul Atiqah on January 31, 2011 at 3:38 PM said...

hahaha..x ley pakai lah pakwe tuh,,nanti dy ingat kite kikis duit dy..pakai sugar dady okie x

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise