Sila Tgalkan LINK anda Disini

Saturday, February 26, 2011

Main belon :)

Posted by Nurul Atiqah at 8:48 AM
Salam..
   Hai..hai..hai..wah,hepi bebeno aq ari ne..hehe..ye ah,tadi aq p pasar malam.Rambang bijik mata aq ne..hehee..lau ikutkan hati sume aq nak beli barang kat pasar malam tu,,Tapi  dalam islam kite mana ley membazir ah..Itu amalan syaitan,kita jangan duk ikut…
    Tadi aq p pasar malam nga kawan,biasala duk meronngeng dulu..eceecece…sambil window shoping..aq ne pantang sikit lau pegi pasar malam,Pantang je ada pasar malam,aq pogi je walaupon aq xde duit..hehehe..sebab aq suka tengok orang ramai duk berasak asak..hehee..aq pon tumpang la sekakii join nga dyorg..Mase kat pasar malam tadi.kawan aq beli kapok lekor..dy  kata teringin nak makan..aha..agaknye dy mengidam lah tu..aq turut je kaki dy..
    lepas tu dy tnye aq,aq nak beli ape,aq cakap la aq nak beli buah..hahaha…Selang dua langkah kat depan,aq ternampak pakcik jual belon..haha..aq ne kan kanak2 ribena,,ape lagi,aq beli ah belon yang x seberapa panjang dan agak mahal tu..ece..org ramai sume lihat aq..hahaha..ape  lagi,aq wat dunno je..hehe..biasa lah..aq muka x malu ckit nak main belon kat asrama ne..Bak kata aq ne,main belon ne dapat menghilangkan stress,Betol ke..itu Cuma pendapat aq je…
      Lagipon ramai suka tengok aq tiup blon..Macam kanak2 riang lak aq ne..hehee..bertuko jadi umo 7 tahun lah plak..hehehe..Belon2 yg aq tiup tu membuatkan diorang dalam alam kayangan..wah x caye try lah cuba..hehe…sekian dulu..

1 comments:

kyna on February 26, 2011 at 11:54 PM said...

nice entri dea..
follow sini..follow back ok :)

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise