Sila Tgalkan LINK anda Disini

Friday, May 6, 2011

Posted by Nurul Atiqah at 5:20 PM
 
Perkahwinan kerajaan yang diberi perhatian di seluruh dunia dan  internet melihat nota bulan madu yang berikutnya untuk Putera William dan isteri barunya, Catherine Middleton, 
, Akhirnya. Duke dan Duchess of Cambridge telah memilih untuk menunda berbulan madu, malah memilih untuk memiliki akhir pekan peribadi untuk diri mereka sendiri di Inggeris di lokasi yang tidak diketahui - Putera William karena harus kembali bekerja sebagai juruterbang mencari dan menyelamat minggu depan.
"The Duke kembali bekerja dan bulan madu masa depan mereka, yang akan luar negeri, tidak akan didedahkan di muka," kata kenyataan dari Clarence House.
Jadi kita hanya perlu menunggu dan melihat di mana pasangan itu akan menghabiskan liburan peribadi mereka, rahsia lain mungkin disimpan sama juga yang akan merancang gaun pengantin Middleton's.
Berbicara tentang fashion Middleton's - dunia punya lain sekilas pengantin baru apabila jurugambar menjepret foto dari dirinya dan Adipati Cambridge meninggalkan Sabtu oleh helikopter untuk akhir pekan mereka sendiri.
Galeri: pakaian Kate sesuai untuk sebuah kerajaan
Pasangan ini melangkah keluar dari pintu masuk taman ke tangan-tangan Istana Buckingham di-dengan senyum cerah - dan matahari masih bersinar.
Middleton, yang niscaya akan gaya akan diikuti selepas kejayaan gaun pengantinnya, mengenakan gaun biru muda, jaket gelap dan kasut wedge platform. Sebuah Duke ceria Cambridge memakai seluar khaki gaya / Chino dengan kemeja biru samar dan jaket gelap.
Watak sebagaimana mereka berangkat ke lokasi yang tidak diketahui mereka tetap anggun, tapi santai dengan latar belakang istana di belakang mereka adalah kontras dengan pakaian hiasan selama perkahwinan serta fashion dari pesta resepsi yang diikuti.
Galeri: Pernikahan kerajaan dari matahari terbenam sampai matahari terbenam
Untuk resepsi malam hari peribadi Middleton difoto berdiri di samping isteri Putera Charles, Camilla, Duchess of Cornwall, mengenakan gaun putih strapless dengan hiasan di pinggang dan sweter - lagi dari Sarah Burton terkenal dari Alexander McQueen. Pengantin lelaki dan ayahnya juga membuat perubahan pakaian untuk malam - memilih untuk jaket makan malam formal. Lain media difoto pendamping Pippa Middleton, adik Catherine Middleton, dalam sebuah gaun hijau zamrud dengan garis leher terjun.
Dan sementara pasangan jet set untuk beberapa waktu jauh dari kamera - satu hal yang jelas. Catherine Middleton telah terkesan massa dan ahli fashion dengan pilihan fashion dan akan cukup, bola lampu akan berkelip untuk menangkap pakaian selama bertahun-tahun yang akan datang.
Apa yang anda fikirkan tentang Duchess pilihan Cambridge tentang pakaian? Dan yang tidak anda sukai? Marilah kita tahu di komen di bawah ini


kredit-cnn.

0 comments:

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise