Sila Tgalkan LINK anda Disini

Thursday, March 17, 2011

Si penceramah(rokok)

Posted by Nurul Atiqah at 7:56 AM
Seseorang pemuda sedang berdiri di hadapan sekumpulan perokok di sebuah kedai.

Pemuda: Assalamualaikum brader isap rokok ni tak elok la untuk kesihatan nanti masuk hospital kang susah keluarga risau nak keluarkan bil2 kos perubatan untuk jantung korang rosak nanti mati dah satu hal nak kena nak uruskan jenazah kalau meninggal nanti, dalam rokok tau tak ada ganja nikotin yang berbahaya akibat boleh membawa padah dan keperitan di dalam kehidupan korang, aku tegur ini sebab aku sayang la anak-anak muda macam korang dah rosak awal-awal.. So berhenti la isap rokok ek

Lepas di habis berceloteh..

Pemuda: So berhenti la isap rokok ek... Segala rokok2 yg korang ader tu, korang serahkanlah dgn ikhlas kpd diriku... kalo korang terbeli lg, cari aku dan serahkan jua kpdku... confirm lepas ni korang berhenti merokok punye... tak caya... cubalah...

perokok:erkk

Pemuda: Brader rokok sebatang..

1 comments:

Fairus Bin Mamat on March 17, 2011 at 11:14 PM said...

ni ceramah buat untuk dirinya sendiri yang tak mampu beli rokok.. :)

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise