Sila Tgalkan LINK anda Disini

Thursday, March 17, 2011

Minah Rempit kewww

Posted by Nurul Atiqah at 8:12 AM
cerita ni cerita benar (hak cipta terpelihara) klu x lawak.. hmmmmmm

cerita ni berlaku keatas orang lain semlm...ble aku tengok...berguling aku gelak..

mase aku n member aku tgh lepak birai jalan...
kiteorg nampak 2 org girl cun naik motor.. pelajar skolah lagi nampak dr cara diorg berpakaian..
yg depan tu muka cam britney spear, yg sorang lagi tu aku tgk ayu skit..( duduk kat belakang)

kawan aku yg agak gila2 skit, si A ni naik motor die terus gi dekat budak 2 org tu...nak usha la tu..
aku tgk diorg cam takut2.. pastu terus diorg speed motor diorg....x nak kena ganggu la tu...
ape diorg ingat boley ke lari dr member aku A , bekas mat rempit?
tah mcm mane...

girl yg bwk motor tu nak memecut tp x lepas jalan... terus diorg booom!
langgar paip besi tepi jalan..

sian aku tgk diorg....takut je.. disbbkan perasaan lucu lebih byk dr kesian so kiteorg ketawa!!! hahahaha

yg duk belakng tu (malu2 tu) jatuh tertonggeng atas pasir selut dekat tepi jalan...habis separuh muka die dilumuri selut..
yg cam britney spear tu lg teruk...tergolek sampai dlm parit..abis buku2 diorg hanyut...

prihatin punya pasal(terutamanya aku la!)
terus pi dekat diorg..

dik, kenape ni dik???? ( dah tau tp sengaja je tanya)
muka sesorg pucat lesi...
aku pun tolong la kutip buku2 diorg yg hanyut dlm parit tu...(baik aku kan?)
yg minah jatuh lam parit tu abis putus selipar! haahha.... kiteorg tahan je ketawa...x sampai hati lak...

lps ucap time kasih, diorg terus blah..
member aku si A tu ikut sampai umah diorg....nak usha la konon.....dasar bengong tu...last2 habuk pun tarak...no fon pon x dpt.. siap kena jeling kat bapak awek tu lg... heheh

girl tu pon satu, kasi ler no dulu sblom nak blah tu...

0 comments:

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise