Sila Tgalkan LINK anda Disini

Wednesday, March 16, 2011

Cara hilang mengantuk dalam kuliah

Posted by Nurul Atiqah at 6:40 AM
1. Kunyah chewing gum pastu letak kat kerusi kawan-kawan...


2. Ikat tali kasut kawan yang tidow kat meja atau kasut kawan yang lain...


3. Skodeng amoi-amoi yang cun... Kalau takde, skodeng diri sendiri je...


4. Cabut bulu kaki banyak-banyak pastu kira jumlahnya...


5. Cabut kasut kawan pastu baling depan lecturer... Kalau lecturer marah, cakap kat dia yang tadi tu hanya latihan firedrill...


6. Hidu gam...


7. Kalau lecturer tanya ada soalan ke tak, angkat tangan dan ajak dia pergi tengok wayang...


8. Buat-buat mengamuk sakan... Kalau lecturer tanya kenapa, jawab je nampak kuman kat atas meja...


9. Buat muka marah pastu tenung muka lecturer lama-lama sambil genggam pembaris...


10. Curik dompet kawan dan gelakkan I.C mereka...


11. Cepatkan jam dalam dewan kuliah...


12. Ambik 2 bijik botol dan ketuk kuat-kuat... Cakap kat lecturer Safee Sali ada kat belakang whiteboard...


13. Lari keliling kuliah sambil bukak baju dan sangkut selipar kat tangan...


14. Kumpul batu-batu kecik dan baling kat budak pompuan yang pakai tudung pelik-pelik...


15. Lagakan kawan-kawan sampai mereka gaduh... Bila dah gaduh, rakam dan upload ke facebook...


16. Geledah beg budak-budak pompuan dan curik pad mereka...


17. Bila kelas tengah senyap, main mercun pastu salahkan lecturer...


18. Bila kelas dah nak abes, puji lecturer tu cantik atau hensem berkali-kali...


19. Kumpul air dalam baldi dan simbah kat depan kelas... Bagi alasan tu untuk padamkan api kejahatan...


20. Pergi kelas pakai kain kapan dan duduk sebelah lecturer...


21. Bila dah abes satu bab, jerit "goooolllll!!!"... Lakukan sampai kelas tamat...


22. Kalau lecturer bagi assignment banyak-banyak, mintak tambah lagi...


23. Ajak kawan-kawan main batu seremban dalam kuliah...


24. Kalau lecturer tu laki, cakap kat dia zip terbukak... Cakap banyak kali...


25. Jual popcorn dalam kelas...


26. Miskol nombor lecturer banyak-banyak kali...


27. Masuk dalam kuliah dan bagitaw ada pak gad tengah clamp kereta lecturer...


28. Pergi kuliah pakai towel je... Bawak syampu sekali...


29. Edarkan poster Dr. Rozmey dalam kuliah...


30. Kalau dah ngantok sangat, tidow jelah...

p/s;tok sonok2 aje:)

0 comments:

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise