Sila Tgalkan LINK anda Disini

Sunday, February 27, 2011

Tiada Istilah nak berebut kupon lagi:)

Posted by Nurul Atiqah at 8:27 AM
Salam...
   Ne aq mau cerita,hehehe..aq baru je balik dari program maulidur rasul..wah,kena lah berubah sedikit sempena bulan kelahiran rasul ne..amin..hehe..Program ne dibuat untuk mahasiswa dan mahasiswi yang berada di kolej..Sape yang x pergi program ne amat lah rugi sangat..Walaupon kekadang dyorg pergi program,bukannye nak amik sangat ilmu yang ada kat program tuh,tapi niat di hati tu nak kupon je...
    Lau kat uitm ne,nak tingal kat kolej ne,kena lah ada kupon aktiviti..lau x de benda tu,harap maaf,anda tidak layak berada kat kolej ne..hehehe..sila hubungi non resident.ecece...Aq ne memang la pantang lau program ada kupon ne,memang aq nak pergi lah sebab aq nak stay kat kolej lagi sem depan...Lau tidak,nampaknye aq kena duk kat luar lah....Xnk ah duk kat luar sbb perbelanjaan mahal..x sanggup aq nak bayar duit sewa umah..lau duk kolej bagi diploma free of charge je...
      Tpi bila time bagi kupon,sebelom ne aq paling x suka ialah berebut2 nak kupon.Lau korang tengok cam kanak2 berebut gula2..X matang langsung dari segi mahasiswa...Dah la orang lain boleh amik kesempatan especially lelaki amik kesempatan kat atas perempuan..Contohhnye dyorg suka meraba2 bila time berebut kupon..Huh sesak giler wo nak amik satu2 kupon tuh...
       Tapi sekarang ne dyorg dah pasang strategi baru tuk bagi kupon kat pelajar..hehhehe..xperlu lah kite nak berebut2 untuk dpatkan satu kupon tu kan..Ajk kolej pegi ke tempat pelajar duduk dan bagi satu2 supaya pelajar lain x perlu nak berebut sebab semua orang akan dapatnye...Oleh itu lepas ne dah xde lah istilah nak berebut kupon ne:)

0 comments:

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise