Sila Tgalkan LINK anda Disini

Monday, February 28, 2011

Makin Hari makin panas kat dunia blog ne:(

Posted by Nurul Atiqah at 3:30 AM
Salam...
      Panas..panas..panas...blog punye pasal kite boleh jadi hot lahh..aishh kenape jadi macam ne???Ape yang x kena nga kite sebenarnye???Ape yang x puas hati dyorang ne..Kenape perlu gaduh2 dan mencaci antara satu sama lain..X boleh ke kita hidup nga aman..Kan kita ne satu malaysia...Kenapa kite perlu gaduh2 sebab hal yang kecik ne???
      Aq xpaham nga blogger yang ada x puas hati ne...Lau ada x puas antara satu sama laen,tegur la secara elok,maybe dy boleh baiki kesilapan dy.Jangan la memaki dan mencarut2 kat dy..Kesian kat dy...Manusiakan tidak lepas dari wat kesilapan..Aq yang jadi blogger pon terasa gak tempiasnye...aq selalu gak berdoa jangan la terkena kat aq ne..
       Orang yang x kena memang la x rase ape yang orang kena ne..Aq dapat memahami lah ape yang diorang rase..Mesti rase malu kan..Tambah2 lagi dilabel sebagai PELACUR BLOGGER..sape x malu beb??Dah la digelar pelacur,jatuh maruah kita sebagai manusia kan...Lau ada yang x puas hati tu,tegurlah secara elok2..jangan la duk label macam tu...
         Walaupon aq ne seorang blogger  yang baru,lau aq ada wat salah ke,ape ke,tegurlah secara elok2..Jangan tuduh melulu,or mencarut ke or memaki orang ne..X baik dalam agama kita..saye ne bukannye baik sangat,tetapi kite sesama manusia ne kan,kena la saling bantu antara satu sama lain ne...
           Aq harap benda ne xkan berlaku lagi,takut bila nak mendengar dan melihat...Same2 lah kita doakan supaya benda ne xkn terjadi lagi...:)

0 comments:

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise