Sila Tgalkan LINK anda Disini

Monday, February 14, 2011

Bila dah tergadah,baru nak menyesal...

Posted by Nurul Atiqah at 2:50 AM
Salam...

        Sori la..ari ne mood aq kurang elok sikit sbb aq tengah ada masalah lah...biasa lah manusia kan,xlepas dari wat masalah...huhu...aq ne ada satu kisah...ini cerita berlaku kat kawan aq...aq kesian tengok dy...agak gelisah sepnjang hari...ceritanye macam ne...

        Kawan aq ne dy  kapel nga org yang dy x kenal..dy kenal pon lam fb..entah la.aq tengok dy macam berharap je kat lelaki tuh..padahal lelaki tu col dy pon x la sgt..dy je yang tergilaka2 lelaki tuh..dy sanggup bagi ape saje kat lelaki tuh asalkan lelaki tu x tgalkan dy....aq tgk dy hari2 gaduh nga pakwe dy sbb dy x nk bg ape yang pakwe dy nak..dah la permintaan pakwe dy melampau..kot..huhuhu..melampau gile lelaki tuh..langsung xnk hormat perempuan..kawan saye pon bagi la gambr tuh smata2 nak jaga hati pakwe dy konon..saye tau pasal ne pon sbb tengok dy gelisah resah..saye tnye la dy kenape dy gelisah,dy pon cakap la pasal perbuatan dy tuh..dy takut gambar dy kena sebar lam internet...saye pon menggeleng..Ini lah manusia,baru nak menyesal..mase nak buat dulu x pikir dulu kesan2 nak buat benda ne...tah la..saye cuma nasihat kat dy,kembali la kat pangkal jalan..Allah masih terima Taubat org yang nak bertaubat tuh...

Pesanan kat remaja luar sana:jangan la mudah terpengaruh dengan pujuk rayu lelaki...Lau nak kapel sekalipon,berkawan dulu..jangan terus terima lamaran dengan org yang x kenal...jangan nak menyesal bila bnda terjadi

2 comments:

nazrul ashraff on February 14, 2011 at 2:54 AM said...

p.e.l.i.k.n.y.a perangai..

Nurul Atiqah on February 14, 2011 at 3:02 AM said...

pelik ke???

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise