Sila Tgalkan LINK anda Disini

Monday, January 31, 2011

Aku x suka menunggu!!

Posted by Nurul Atiqah at 8:55 PM
salam...
huhu..sori2..aq punye entri kali ne agak gampang sikit..tah lah..aq ne jenis fed up ah lau menunggu org..
tadi,aq antar la adik aq g klinik sebab dy demam...tadi aq g lah lam kul 10.45 sampai kat klinik..
tadi aq g klinik kerajaan..Dalam hati aq berkata,mesti ramai org hari ne...huhu..sampai je nak masuk klinik tuh,
pergh ramai sangat orgnye..lau dah ramai,mesti lambat ne...
memang lambat pon...mase sampai tadi,adik aq terus ah g daftar...lepas tu,nak tgu dy paggil name adik aku tuh nak dekat 15 minit...huhu..sape x bengang kot..lame sangat..tu baru je daftar..banyk proses lagi nak buat..
lepas adik aq pgil name untuk bayar tuh..kitaorg kena tgu lagi nak masuk bilik..tu makan mase 15minit gak..
adoi2...aq sampai mengeluh..adik aq lak marah kat aq..sabar je lah..
lepas tu beberape minit kemudian..baru lah adik aq dipanggil masuk bilik tuk terima rawatan..
ish2...lame benar proses nak dapatkan rawatan kat klinik kerajaan ne...
sebb tu saye x suka g kat klinik kerajaan...kite g lam kul sepuluh,balik umah lam kul 12..
hanye org yang bley tahan sabar je lah pegi kat sane...

2 comments:

hamzah ian on January 31, 2011 at 9:59 PM said...

aku tak suke klinik sbb mmg menunggu lame gile.. grr

Nurul Atiqah on February 1, 2011 at 4:08 AM said...

tau xpe..x suka menunggu

 

Miss TiqaH punye BLOG Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise